Wytyczne OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych

  • Omówienie wytycznych
  • Zalecenia odnośnie odpowiedzialnego zachowania biznesowego w ujęciu globalnym
  • Podmioty do których wytyczne mają zastosowanie i które biorą udział w postepowaniu wyjaśniającym
  • Wdrażanie Wytycznych przez Krajowe Punkty Kontaktowe (KPK)
  • Mechanizm zgłaszania naruszeń Wytycznych OECD
  • Postepowanie przed KPK, konsekwencje skargi
  • Zasada poufności w postępowaniu
  • Terminy

Trener: dr Ewa Podgórska-Rakiel

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.